Oglasi

петак, 10. април 2015.

Zmaj od Šipova ispljuvao Tijanu Ajfon

Ja ne volim devojke koje je pregazila cela autobuska stanica - rekao je Zmaj manekenki.

Tijana Ajfon, Zmaj od Šipova


Atraktivna Tijana Maksimović, poznatija kao Tijana Ajfon, ušla je sinoć u vilu rijalitija “Parovi”. Nova učesnica odmah je napravila pometnju i počela sa sukobima, a prvi na tapetu su joj bili Atina Ferari i Zmaj od Šipova.

Manekenka je skandale započela sa Atinom, sa kojom je ušla u žustru raspravu. Tijana očigledno ima dugačak jezik, jer je posle starlete prešla na Zmaja od Šipova.

– Zmaju, ova je prava za tebe, hajde osvoji je – rekla je Atina za Ajfonku.

– Više volim “desanku šakatić” od nje – odgovorio je Zmaj.

Njihova rasprava se nastavila jer Tijana nije htela da mu prećuti uvrede, koje su usledile nakon što je manekenka odbila Zmaja.

– Ja ne volim devojke koje je pregazila cela autobuska stanica – rekao je Zmaj manekenki.

– Prostaku, ako sam te odbila na početku, ne moraš da me vređaš, prestani, imam roditelje! Možeš deda da mi budeš – uvredila se Tijana.

– Ti si samo čaršijska ku*va! – odgovorio joj je učesnik rijalitija “Parovi”.


Sve njanovije vesti na sajtu Parovi

Нема коментара: