Oglasi

субота, 16. мај 2015.

Maca Diskrecija: Ja sam nova Severina

Kad može Pamela Anderson, može i jedna Maca - rekla je bosanska starleta.

 Maca Diskrecija


Učesnici rijalitija “Parovi” imali su priliku da vide kućni video Mace Diskrecije. Iako je tvrdila da ništa slično nije snimila, Maca je ipak priznala da je ona na snimku.

– Nisam se iznervirala, naprotiv, još sam veselija – rekla je Maca – Mislim da je to objavio moj bivši dečko i ne vidim tu ništa loše. To svi ljudi koji su normalni i zdravi rade. Ništa strašno. Kad može Pamela Anderson, može i jedna Maca.

Nastavili su da pričaju o video snimku, pa je Maca samouvereno rekla:

– Kad izađem odavde, snimiću novi film, ali, gledaću da bude negde na lepom mestu, na jahti, na primer. Kad može Severina, mogu i ja – kaže bosanska starleta.


Sve najnovije vesti na sajtu Parovi Uživo

Нема коментара: