Oglasi

недеља, 10. мај 2015.

Maca: Mačići glasajte za Jelenu i Ružicu

Istina je da je prijateljstvo između nas iskreno. Ja nekoga volim ili ne volim, rekla je Jelena.

maca diskrecija




Novinari koji su gostovali u vili Parova konstatovali su da je prijateljstvo između Mace Diskrecije i Jelena Golubović pravo i da će se sigurno družiti kada izađu.

"Istina je da je prijateljstvo između nas iskreno. Ja nekoga volim ili ne volim. Maca je dobra osoba, ona je meni podrška, ja njoj. Ona ume čoveka da kupi sitnicama", rekla je Jelena, a onda se Ružica na to nadovezala i rekla kako je Maca oduševila prethodne noći.

"Ona je dobar čovek. Sinoć je to još jednom dokazala. Posle nominacija je rekla da ide u tajnu sobu da pozove svoje mačiće da glasaju za mene i Jelenu, da ne ispadnemo. Mi smo ovde konkurencija, ona to nije morala da uradi", rekla je Ružica.


Sve najnovije vesti na sajtu Parovi Uživo

Нема коментара: