Oglasi

понедељак, 11. мај 2015.

Aleksandar Požgaj spavao sa Macom Diskrecijom

Moram da kažem da mi je glavni utisak Maca, o njoj sam potpuno promenio mišljenje u odnosu na ono šta sam mislio napolju, rekao je Požgaj.


političar, maca, parovi, foto pt





Pošto je političar Aleksandar Požgaj ušao u vilu Parova rekao je da su ga svi zvali kada su čuli da ulazi u rijalitiju kako bi ga zamolili da pozdravi Macu Diskreciju.

"Stvarno su me zvali svi samo zbog Mace. Kad su čuli da ulazim u realiti, zvali su me da mi kažu da joj prenesem pozdrave. Rekli su mi da je pitam da li joj nešto treba, pa da im javim ako ima neke želje. Nju svi vole", rekao je Aleksandar, koji je zatim odabrao i da spava sa Macom u krevetu.

Posle jednog dana provedenih u kući, Aleksandar je rekao da je i sam shvatio zašto publika toliko podržava Macu.

"Nisam ja to gledao često, samo onako usput u novinama i na portalima. I moram da kažem da mi je glavni utisak Maca, o njoj sam potpuno promenio mišljenje u odnosu na ono šta sam mislio napolju. Shvatio sam da je ona jedna mnogo dobra i naivna devojka. Iskrena je, ona kaže sve što pomisli", rekao je Aleksandar.


Sve najnovije vesti na sajtu Parovi Uživo

Нема коментара: