Oglasi

среда, 20. мај 2015.

Bora Drljača: Uživao sam u vili Parova

Supruga mi je spremila 20 pari opeglanog donjeg veša, , tako da sam ja imao svaki dan da se presvlačim - kaže pevač.

 Bora Drljača


Pevač Bora Drljača ima suprugu za primer. Bivši učesnik rijalitija “Parovi” kaže da se dobro proveo, ali ističe da je imao sreću sa gaćama, zahvaljujući Radi, njegovoj ženi.

Uživao je u društvu mladih devojaka, ali nije siguran da će prihvatiti ponovo da uđe u vilu. Pevač kaže da se super proveo u rijalitiju, a ističe da je za to delimično zaslužna njegova supruga koja ga je dobro opremila i mislila na sve.

- Rada mi je spremila 20 pari opeglanog donjeg veša, tako da sam ja imao svaki dan da se presvlačim. Ovi drugi daju na pranje, a ono po pet dana nema oprane robe – rekao je Bora, a onda smo ga mi upitali da li to znači da su ostali ukućani nosili prljave gaće, što je on potvrdio i dodao:

– Prljave gaće i onda sami peru u kupatilu – kaže pevač za Telgraf.


Sve najnovije vesti na sajtu Parovi Uživo

Нема коментара: