Oglasi

петак, 15. мај 2015.

Mimi Oro pretili pištoljem

Mimi Oro je te kobne večeri bila u društvu bosanske starlete Slađane Guduraš, kada im je momak uperio pištolj u glavu i terao ih da kleče pred njim.


Mimi Oro




Sve se odigralo prošle godine u jednom lokalu u centru grada. Mimi i Slađana su došle na poziv jednog kriminalca, kojeg su poznavale od ranije.

- Te noći su preživele pakao. On im je govorio da su prostitutke, da budu srećne ako prežive a iznad glave im je vrteo repetirani pištolj. Nije im dozvoljavao da idu u toalet, već ih je terao da nuždu vrše ispred njega. Sve vreme su morale da kleče, a on se pred njima šetao go, priča za "Kurir" dobro obavešten izvor i dodaje da se Mimi baš uplašila.

- On ju je obično čašćavao sa po 500 evra, ali ako je besan, na jedvite jade je od njega izvlačila 100 evra.

Mimi je potvrdila da je bilo ovakvih situacija, ali je rekla da ne želi da se meša u tu priču.

- Taj muškarac mene juri, a to me smara. Ja sam gradska devojka, uvek sam u društvu lepih dama i opasnih momaka koji rade razne poslove. Plaćali su nam šampanjce i izlazili smo po noćnim klubovima, kaže Mimi.


Sve najnovije vesti na sajtu Parovi Happy

Нема коментара: