Oglasi

среда, 13. мај 2015.

Ružica Veljković priznala da voli žene

Ružica Veljković i Jovana Tomić pomirile su se nakon što se Matora izvinila svojoj najboljoj drugarici napisavši joj pismo koji je pročitala pred svima.

Ružica Veljković



S obzirom na to da je nekoliko puta ponovila da voli Ružicu onakvu kakva jeste, pojedinci su se zapitali da li je Matora ipak zaljubljena u nju.

 Voditeljka je upitala Matoru da li Ružicu voli samo kao drugaricu, s obzirom na to da pismo zvuči kao da je ljubavno.

- Volim je kao pravog prijatelja, nisam verovala da u rijalitiju može da se rodi tako  iskreno prijateljstvo. Znam da je ljudima to sumnjivo jer jer sam ja jedna mala, debela, istetovirana devojka, a Ružica je lepa. Nisam zaljubljena u nju - odgovorila je Jovana.

Ružica je kasnije izjavila kako Matora nije njen tip i da nikada ne bi bila sa njom:

- Vidimo kako izgledaju Tijana i Nataša, one su moj tip. Tijana je bila mnogo lepša kad sam bila sa njom u vezi, nije imala silikone.

 Ovom Ružičinom izjavom oduševio se Nikola Matović, jer je javno priznala da je biseksualka.

- Ja nisam biseksualac, ni homoseksualac, ali imam dosta prijatelja tog opredeljenja kojima mnogo znači kada neko to javno prizna. To je njima podstrek. Verujem da to i Matoroj znači – rekao je Nikola, a Jovana mu je opet skrenula pažnju da je ne etiketira tako, jer nije gej.


Sve najnovije vesti na sajtu Parovi

Нема коментара: