Oglasi

недеља, 31. мај 2015.

Aleksandar Požgaj: Ja sam sujeveran

Aleksandar Požgaj je sinoć je tokom nominacija za izbacivanje ukućana iz rijalitija „Parovi“ otvorio dušu i rekao da se već danima oseća loše, naročito od kako mu je cimerka Jasna Janković gledala u šolju.

Aleksandar Požgaj


 Političar je priznao da veruje u vidovitost i da su ga Jasnine reči dosta uznemirile.
- Spomenula je neku brigu na emotivnom polju, kao ineke finansijske probleme u porodici, pa sam se veoma zabrinuo. Ne znam šta tačno misli moja devojka u ovom trenutku i da li moji mogu da izađu na kraj, jer ja ih finansijski pomažem. Mada, siguran sam da bi neko od mojih prijatelja uskočio, ukoliko je nešto hitno. Brinem se i za svoj posao. Ja imam svoju firmu i ne znam da li sve teče kako treba. Baš se osećam loše i čak bih voleo da izađem u nedelju – priznao je Požgaj.


Sve najnovije vesti na sajtu Parovi Hepi

Нема коментара: