Oglasi

четвртак, 7. мај 2015.

Mimi Oro: Pogrešni tretmani su mi uništili lice

Starleta je ispričala ostalim ukućanima "Parova" šta se dešava sa kožom na njenom licu.

 Foto: Telegraf


Starleta Milica Živanović, poznatija kao Mimi Oro, otkrila je ostalim ukućanima “Parova” šta joj se dešava sa kožom na licu.

– Mimi, šta ti je sa licem? – pitala je Jelena Golubović kada je ugledala Mimi bez šminke, koja je odgovorila sledeće:

– Dok sam trenirala rukomet, pojavile su mi se bubuljice, ali su tretmani na koje sam krenula bili pogrešni – navela je Mimi, i nastavila:

– Počela sam nove tretmane za čišćenje lica i ulepšavanje tena, ali, dok sam ovde, to ne mogu da nastavim. Svakodnevna šminka opterećuje kožu – ispričala je ona.

– Možeš li to da popraviš? – pitala ju je rediteljka.

Mimi je odgovorila potvrdno:

– Mogu, popraviću – rekla je Mimi.

U njihovu diskusiju uključila se i Atina Ferari i dobacila Jeleni Golubović:

– Ti si idiot kad je tako nešto pitaš. Naravno da će da popravi. Sve može da se popravi – rekla je Atina.


Sve najnovije vesti na sajtu Parovi Uživo

Нема коментара: