Oglasi

петак, 15. мај 2015.

Zmaj od Šipova držao Maci Diskreciji predavanje

Zmaj od Šipova pred milionima gledalaca Hepi televizije upozorio mladu Bosanku, dojučerašnju rivalku u rijalitiju „Parovi“.


Zmaj od Šipova i Maca Diskrecija





 Pošto je danima upozoravao na Gastoza, pa na Ivana Marinkovića, Zmaj od Šipova ovog puta Maci Diskreciji govori i o političaru Aleksandru Požgaju.
– Maco, on hoće samo da te iskoristi! – povikao je Zmaj. – On je anoniman. Ovde je ušao radi marketinga, da se reklamira. Zalepio se za tebe, ne bi li dobio neki glas. Ali, ne može, ja sam najjači. Kad bih ga ja sad propitao, ništa ne bi umeo da odgovori.
Aleksandar je rekao:
– Zmaju, ti si sada mala maca. Nisi zmaj. A, niti ti možeš biti profesor, a ja student, niti obratno.
Na ovo ignorisanje Zmaja od Šipova, Požgaju je skrenula pažnju Kragujevčanka Danka Turbanac:
– Vi u stvari skupljate poene, tipičan političar. Mnogo sam više od vas očekivala.
– Ja od vas nisam očekivao ništa, idemo dalje.


Sve najnovije vesti na sajtu Parovi 2015

Нема коментара: