Oglasi

уторак, 11. јануар 2011.

Boki 13 na meti spisateljke

Iako se tokom boravka na farmi retko odlučivala da ulazi u otvoreni sukob sa Bokijem 13, Jasmina Ana je odmah po izbacivanju prvo osula paljbu po makedonskom šoumenu.

Jasmina Ana: Boki se nije kupao!

- Boki se za sve vreme koliko je proveo na farmi nijednom nije okupao. Stavljao je šminku preko šminke, parfem preko parfema, a znao je da priča o Marijanu. O njegovoj higijeni i o njemu govori to što je dozvolio sebi da se uneredi u gaće. Znate šta, on se loži na Baneta, zato je i napao Kaću, a ja sam mu trn u oku jer sam rekla Ekremu da ga pravi budalom i da ne treba da se farba u plavo. Tada je počeo da se čačka sa mnom - objasnila je književnica, koja tvrdi da ne zna zašto je Eva Ras odlučila da je pljuje.
- Nazvala me je licemerom, lažovom i ja sam joj tada rekla da ne želim više da je poštujem, što je nju još više uvredilo. Ona je non-stop bila u fazonu da je baba, da ima težak život iza sebe, da je niko ne poštuje, ne znam šta je time htela da postigne - otkrila je bivša farmerka i dodala da je strašno iznenadila Vendi.
- Ona se ponaša sa Ekremom kao da joj je rob. Vrlo joj je bitno da je pred svima nama poljubi u ruku, da ga ponižava. Vrlo ružno od nje, a on se stvarno zaljubio u nju. Jadna je ona njegova žena koja to mora da gleda. Nije joj sigurno lako - kaže Jasmina.

Sve najnovije vesti na sajtu Farma Srbija

Нема коментара: