Oglasi

уторак, 11. јануар 2011.

Limen srećan zbog Farme

- Želeo sam da pokažem ljudima da umem da se šalim na civilizovan način, da poštujem starije, da sam radan, pedantan, pokazao sam neke vrednosti za koje misim da bi svaki normalan čovek trebalo da poseduje kako u Srbiji, tako i u celom svetu. Posebno sam želeo da dokažem da odelo ne čini čoveka! - tvrdi Li Men. Ipak, takvo predstavljanje mu nije pomoglo da dođe do pobede. Muzičar smatra da je u pitanju drugačiji ukus glasačke publike .

- Nisam pobedio zato što glasači više vole ono drugo. Vole ljude koji ogovaraju, pevaju neke druge pesme, prave skandale, to je do mentaliteta publike. Ja sam prezadovoljan što sam opstao 106 dana, izašao sam čistog obraza i najvažnije je da nisam razočarao suprugu - kaže on.


A supruga mu je posebno nedostajala. Ova tri meseca su bila izuzetno težak period za njih dvoje, ali Li Men smatra da je njegovoj lepšoj polovini bilo mnogo teže.



- “Farmu“ smo oboje shvatili kao službeni put i siguran sam da je njoj bilo teže nego meni. Imam jedan prekidač u glavi, namestim prekidač na funkciju “Farma“ (ili bilo koju funkciju) i radim. Tako sam izdržao - otrkiva pevač.


Kako se bliži kraj “Farme“, tako je najaktuelnije pitanje pobednika.



- Voleo bih da pobedi Zorana jer poseduje osobine koje bi trebalo da ima jedan pobednik. Realno, poznajući naš mentalitet ne bi me čudilo da pobedi Katarina ili čak Marijan - iskren je Li Men.


Ne možemo da opovrgnemo činjenicu da je ovaj serijal obeležio Ekrem Jevrić, odnosno njegova “nesnalažljivost“, humor, te ljubav sa Vendi. Li Men smatra da će ova “Youtube“ zvezda imati problema...


- Ekrem je jedan prost čovek iz naroda, običan čovek koji ima primarne instinkte, a tako i reaguje. Generalno je veoma samoživ, a na momente i zao. Zaljubio se u Vendi, a nije bio svestan da će ga srozati. Smatram da će posle “Farme“ imati velikih problema sa ženom i sinovima. U njih se kleo i kada je bio i kada nije bio u pravu. “Šta reći, a ne zaplakati“ bio bi moj komentar za njega - ističe Li Men.Istina je da su želeli da me izbace i trudili su se, priča muzičarNikoli je supruga Svetlana mnogo nedostajalaSupruga ga je dočekala i po izlaska sa farme


Sve najnovije vesti na sajtu Farma

Нема коментара: