Oglasi

петак, 28. јануар 2011.

Fiko je pravi kralj za Draganu

Inače, ona će svoje dane na prestolu podeliti sa Fikom, glumcem koji je dobio najviše glasova i tako postao kralj. Njegov kolega i prijatelj Bane Vidaković, koji glumi Janeza, nije iznenađen što je baš Fiko izabran za prvog kralja. „On je naš čovek, Bosanac. Mi, 'Kursadžije' mu dajemo punu podršku. Nije čudno što je izabran, nadamo se da će i pobediti. Učinićemo sve što je do nas da ga podržimo“, rekao je Bane u ime “Kursadžija”. Iako laskava, uloga kraljice i kralja nije baš jednostavna.

Vladar koji je izabran točkom sreće nosi veću krunu, što je u ovom slučaju Dragana, a u situacijama kada kralj i kraljica ne mogu da se dogovore reč onog sa većom krunom je odlučujuća. Inače, samo nekoliko sati od svog ustoličenja za prvu kraljicu rijaliti programa „Dvor“, Dragana je počela da zavodi red, pa se prvi na tapetu našao njen suprug po zadatku, Fiko, kojeg je izbacila iz sobe i rekla da ne želi da spava sa njim jer hrče. Pre toga mu je objasnila čija kruna više vredi. ”Nadam se da znaš i shvataš čija kruna ima veću jačinu. Ja sam izabrana pomoću točka, a tebe su ostali dvorjani i seljani odbrali jer su te doživljavali kao mog najadekvatnijeg partnera, pošto sam te ja proteklih nedelju dana uvek gurala i stavljala pored sebe”, rekla je Dragana Nebojši.

Sve najnovije vesti na sajtu Dvor

Нема коментара: