Oglasi

петак, 21. јануар 2011.

Igbala mrzi Vendi

Iako je Vesna Vukelić Vendi juče za potvrdila da je internet zvezda Ekrem Jevrić zvao i rekao da je voli, žena poznatog pevača tvrdi da ona laže kako bi ugrozila njihov brak. Naime, Igbala Jevrić za „Alo!“ priča kako je njoj njen Ekrem obećao da se neće čuti sa Vendi i ona misli da je sve to ružno maslo pevačice: "Vendi laže! Ma kakvi, nisu se oni čuli, to je ona izmislila!" rekla je Igbala, pomalo zbunjena informacijom da je njen dragi zvao Vukelićevu i istakla da joj je Ekrem obećao da se posle „Farme“ više nikad neće čuti sa njom: "On je meni objasnio kako je sve to bio šou i kako ničega nije bio svestan! Vendi mu je sve to namerno radila!


Obećao mi je da se nikad više neće čuti sa njom i ja verujem da je nije nazvao! Ja sam mu sve oprostila i ja znam da on mene voli, tako da ta može da priča šta hoće!" rekla je žena bivšeg farmera, a na pitanje šta misli zašto Vendi laže, Igbala nije htela preterano da polemiše: "Ko će ga znati što ona to radi! Ma ne znam, neka priča šta hoće, ja verujem da nju Ekrem posle svega ne bi nikada okrenuo!" završila je Igbala, koja ovih dana očekuje da joj se voljeni suprug vrati u Ameriku i da se konačno vide posle nekoliko meseci.

Sve najnovije vesti na sajtu Farma

Нема коментара: