Oglasi

среда, 26. јануар 2011.

Peđa i Džimi Barka omiljeni u Parovima

Peđa D BojRijaliti šou "Parovi" napustili su maneken Miloš Mićović i manekenka Doris Dojčinović. Oni su imali najmanji broj glasova i u roku od 24 sata morali su da napuste sav luksuz u kome su do sada uživali. Mlada manekenka odmah po proglašenju je briznula u plač, a Miloš je bezpešno pokušao da je uteši. „Ne mogu da verujem da nekom smeta to što se Miloš i ja volimo! Mi smo jedan od pravih parova u kući“, rekla je Doris.

Muškarci su napali Peđu D Boja pitanjima da li ima kosu ili nosi periku. Igor ga je pitao da li je kosa njegova ili nosi tupe.
- Šta je to tife? - pitao je Peđa.
- Ima danas mnogo tupea koji se lepe na koren kose i to koriste mnogi muškarci - objašnjavao mu je Igor.
- Ovo je moja kosa! Ako neko ne veruje, nek me počupa! - nervirao se Peđa.

Džimi Barka je rekao da su oni koji se depiliraju, a nisu sportisti, potencijalni homoseksualci!
- Razumem da to rade sportisti, jer im je potrebno, ali da sad svi robuju nečemu što nam stiže odozgo, ne razumem. Nemam ništa protiv homoseksualaca, ali mi je to nekako, ne znam, dečački - objasnio je Džimi.sam te ja proteklih nedelju dana uvek gurala i stavljala pored sebe”, rekla je Dragana Nebojši.

Sve najnovije vesti na sajtu Parovi

Нема коментара: