Oglasi

петак, 21. јануар 2011.

Nije joj pravo.
Manel Jelić je otišla s Dvora, a da u njega praktično nije ni stigla.
* Zašto si se rasplakala kad si izbačena?
- Mnogo sam želela da ostanem, ali... Veliki sam emotivac, šta ću. Bila sam zatečena, pogotovo zato što su me tamo svi odlično prihvatili i baš smo se lepo slagali. Volela bih da se vratim.
* Da li si se čula sa porodicom u Tunisu?
- Jao, nisam još. Danas samo jurim s jednog mesta na drugo. Ali, osećam da su dobro. U suprotnom, zvali bi mog supruga. Mislim da se situacija dole smirila.
* Videla si kako se ponaša Urška. Da li bi se i ti zarad slave tako ponašala?
- Urška je skroz okej. Ona je devojka iz nekog drugog sveta. S druge planete. Vesela je i otvorena. Ja nikad ne bih mogla tako da se ponašam.


Sve najnovije vesti na sajtu Dvor

Нема коментара: