Oglasi

среда, 26. јануар 2011.

Igor x nije ušao na Dvor

Igor Kostić, pevač i muž Mine Kostić, dobio je najmanje glasova publike i on je prvi muškarac koji je napustio rijaliti-šou. Bilo je nominovano njih osmorica. Đus je poručio svojoj ljubavi da je voli, ali da mu se ne dolazi kući, a onaj kome se išlo - Amel Ćemal "Ćemo", nije bio te sreće. Ostao je. Publika je odlučila da šou napusti Igor Kostić, koji je, kad je saznao rezultate, izustio: "Osećao sam da će biti ovako!".

Modni fotograf Dejan Milićević pokazao je otvoreno ko mu se ne dopada: Ćemo i Mika Kostić! Za Ćemu je rekao da ga "ne podnosi", ali smatra da je ovo samo igra i "psihološki triler", kao i da ne vidi zašto ne bi sarađivali u budućnosti. Ćemo, međutim, ima drugačiji stav. Bio je iznenađen stavom Dejana Milićevića, a zbog toga je i poželeo da ide kući. Potom je Dejan Milićević razmenio i oštre reči sa Mikom Kostić, kojoj je zamerio da od nje dobija "negativan vajb" i da oseća "hejt od nje". "Ti mene ne možeš da podneseš, razdvajaš me od ljudi sa kojima pričam, a najviše me nervira kad jedeš iz mog tanjira!", rekao joj je modni fotograf.

Mika je na to bila iznenađena i rekla da je samo želela sa njim da se druži, jer ga voli. Potom je dobila "packu" i od koleginice "rokerke" Lane, koja joj je rekla da je videla "četiri vrste nje za ovih pet, šest dana." Mika je tek na to bila zapanjena i odgovorila joj: "Pred ovolikim audotirijumom ti meni govoriš da sam šizofreničarka!?"

Najnovije vesti na sajtu Dvor

Нема коментара: