Oglasi

уторак, 11. јануар 2011.

Vendi će opelješiti Ekrema

Realno, Ekrem je poludeo za Vendi, što je njoj i bio cilj. Ona je imala priliku da gleda sa strane sve šta se dešava na farmi i pretpostavila je da je Ekrem favorit. Žena sve taktički radi i njoj je cilj da ga zavede i da mu kada izađu uzme sve pare ako bude pobedio. Pri tom, ne znam ni koje je njeno zanimanje. Ona se predstavlja kao pevačica, to je strašno! Žena ima glas kao iz bunara - rekao je Limeni i dodao da je za njega najveće razočaranje Eva Ras.

Li Men: Vendi će Ekremu uzeti sve pare!!!


- Gospođa Eva me je najviše razočarala. Mislim da je svima jasno da je sve radila taktički jer je jedna osoba kada smo uživo u programu, druga kada nismo. Ono što me je najviše iznenadilo je to koliko je bila vulgarna, ne želim da verujem da je takva i privatno. Sve vreme je pričala da je bolesna, a meni nije jasno šta toliko bolesna baba traži u rijalitiju?! Koliko znam, produkcija je sve nas zvala, samo se Eva sama prijavila - otkrio je izbačeni finalista i dodao da Katarina Živković nema karakter i da se ne kaže džabe „S kim si, takav si“.
- Kaća misli da ima svoje ja, ali samo misli. Ona je devojka bez karaktera i ima mnogo loše učiteljice. Devojka se zakačila odmah za Vendi i Jasminu Anu. Bila je napolju, mogla je da iskoristi tu prednost, međutim, ona je pokušala da uradi nešto, a ni sama nije znala šta. Iskreno, nije mi jasno ko je još drži na imanju. Što se njene veze s Banetom tiče, mislim da se zaluđuje, on može da ima koju hoće i ko zna koliko ga njih čeka napolju - bio je otvoren Novosađanin, koji tvrdi da niko na imanju nije imao seks.

- Ne postoji šansa da se to dogodilo, a da nije snimljeno. Mnogo se spekulisalo da li je Baki imao seks sa Sanjom, ali to je po mom mišljenju čista glupost. Sada, kada sam izašao, video sam da su neki pisali da je imao seks s Jasminom Anom. Ne zezajte! Ko bi bio sa Jasminom Anom, taj mora da je lud - zaključio je Li Men.

Sve najnovije vesti na sajtu Farma

Нема коментара: