Oglasi

петак, 28. јануар 2011.

Vendi priča ružno o Igbali

Vendi


- Igbala - budala, rimuje se, zar ne? Ta sajber kurajberka treba da mi bude zahvalna jer da hoću, mogu da joj uništim brak sa Ekremom. Ne znam šta se sad okuražila iz Amerike, pa se trudi da prosipa neku pamet, ali joj baš i ne ide. Mislim da je svesna da, da hoću, mogu da joj dam šah-mat jer sam ja kraljica, a ona pijun kojeg mogu da eliminišem kad želim iz igre, kao i lovca Ekrema, za kojeg je opštepoznato da mi ispunjava želje. Ipak, nisam ja loš čovek da nečiji brak nosim na savesti. To što je ona budala, ovaj put joj neću zameriti - priča za naš list Vendi, koja Igbali poručuje da ju je Ekrem zvao na dan kada je krenuo u Ameriku

- Zvao me je Ekrem pre dva dana, pred sam polazak u Ameriku, ali nisam htela da mu se javim na telefon da ga ne bih opet poremetila. Barak Obama bi trebalo da angažuje Igbalu za njihovu tajnu službu pošto ona sa dva razreda osnovne škole ima mogućnost da vidi šta se dešava na drugom kontinentu i to da li me je Ekrem zvao ili nije, pošto je odvalila da ja lažem. U mom telefonu je sve dokumentovano - objašnjava Vukelićeva, koju su, kako kaže, zvali iz dečjih pozorišta da uređuje predstave pošto dobro barata marionetama:

- Dobila sam poziv iz pozorišta „Boško Buha“, „Puž“, „Pinokio“ i još nekoliko da im se priključim pošto sam ja Đepeto, oživim drvene lutke, igram se sa njima, ali plašim se da će neki završiti u vatri, pošto je zima i treba potpaliti ognjište. Takođe, uvideli su da u mojim rukama svi postaju marionete, pa im takav čovek treba - rekla je Vesna za naš list.

{module 86}Bivši učesnik „FarmeMarijan Rističević javio se našoj redakciji sa obaveštenjem da je ušao u proces zakupa dela železničke stanice u Golubincima kako bi Vendi imala gde da drži svoj koncert, te kaže i da je ta oronula zgrada veliki zalogaj za nju, ali da će joj pomoći.

Sve najnovije vesti na sajtu Farma

Нема коментара: