Oglasi

петак, 17. септембар 2010.

Farma 3 uživo

Andrija Đogani, učesnik treće sezone „Farma Srbija“, iako devedesetih godina nije imao ni dinara u džepu, uspeo je da smuva britansku princezu Aleku.


Baki B3






Naime, pre mnogo godina, devojku plave krvi upoznao je u jednom stanu u Beogradu, a da pri tom nije znao ko je ona, koliko novca ima, a ni kakvo joj je poreklo. Posle nekoliko dana, ona se vrlo brzi vratila u Hamburg, gde živi.



- Održavali smo kontakt preko telefona, a ja nisam imao pojma ko je ona zapravo Farma uživo. Pokazivala mi je slike svojih rođaka, predaka, neke građevine i ja sam u jednom trenutku pomislio da je njen tata neki arhitekta, investitor, tako nešto - pričao je Baki svojevremeno u emisiji „Biseri“ Vanje Bulića.


- Izlazili smo u grad, provodili se, kad me je jedne večeri upitala da li želim da se mi venčamo. Rekao sam da hoću, ali je dodala da ću morati da potpišem neki predbračni ugovor. Pošto engleski ne znam baš dobro, pozvao sam druga koji mi je pročitao taj ugovor i ja sam skapirao o kome se radi.


Sve najnovije vesti možete naći na sajtu Farma Srbija i Farma Forum

Нема коментара: