Oglasi

субота, 18. септембар 2010.

Survivor Srbija - Edin Škorić se vratio sa Filipina

Bivši odbojkaš Edin Škorić, posle mesec dana preživljavanja u rijalitiju „Survivor Srbija", vratio se za Beograd gde već nekoliko dana pokušava da se privikne na civilizaciju.


Edin Škorić






Budući da je jako nervozan kada je gladan, Edin kaže da je boravkom na Filipinima pomerio granicu tolerancije i otkriva da je smršao čak 12 kilograma.

- Od svih takmičara sam najviše smršao što dovoljno govori o tome koliko sam bio gladan, ali sam to muški podneo. Bio sam konstantno gladan, ali sam pomerio granicu svoje izdržljivosti. Oduševio sam sebe jer glad nije uticala na moje raspoloženje, ali priznajem, pirinač ne želim da vidim narednih 110 godina - kaže za Press Edin i dodaje da je u „Survajveru" naučio da ceni mnoge stvari kao što su hrana i garderoba!

Škorić je demantovao priče da je u rijaliti ušao kako bi isplatio dugove, a kao bivši sportista priznaje da je oduševljen kako su pripadnice nežnijeg pola prebrodile avanturu zvanu „Survajver".

- Žene su pomerile svoje granice izdržljivosti toliko da su me oduševile.

Sve najnovije vesti možete naći na sajtu Survivor Srbija i Survivor Forum .

Нема коментара: