Oglasi

среда, 1. септембар 2010.

Zvezde Granda - Jelena Vučković

Jelena Vučković, ćerka popularne folkerke Goce Božinovske, pre dva dana potpisala je ugovor sa „Grandom“ i od jeseni će biti jedan od 43 kandidata koji će se takmičiti u „Zvezde Granda“ a najzanimljivije u celoj situaciji je to da je poslednja osoba koja je saznala za to njena majka.


Goca Božinovska






- Bila sam u šoku kada sam juče u medijima pročitala da je moja Jelena u „Zvezdama Granda“! Prosto nisam mogla da verujem - započinje svoju priču Goca, koja dodaje da je njena ćerka sve vreme krila od nje da se prijavila za takmičenje.



- Još dok je išla u školu govorila mi je da želi da se bavi pevanjem. Odvraćala sam je od te ideje, ali uzalud. Sve sam se nadala da će je taj hir proći, ali vidim da moji napori nisu urodili plodom. Uvek kada bih joj rekla da je bolje da završi školu i da se posveti nekom drugom poslu, govorila mi je da će sve ona sama. Rekla sam joj da, ako baš to toliko želi, finansiraću joj ja album, ali mi je uvek pričala da zna da nije jedina, da ima i brata i sestru kojima su potrebne pare, pa da se ja ne žrtvujem i ne bacam pare na to - objašnjava Božinovska, koja naglašava da joj je u jednom trenutku Jelena bila sumnjiva, tačnije da je znala da se nešto čudno dešava kod nje.


-Zvala sam je da idemo zajedno na more, ali mi je ona rekla da će ići pre mene, jer ima neke obaveze u Beogradu krajem meseca. Malo mi je to bilo čudno pošto mi nije rekla o čemu se radi, ali eto, juče sam u medijima i saznala koje su to obaveze - kroz smeh priča Goca i dodaje da, iako nije blagoslovila ćerkino pojavljivanje u takmičenju, želi da podrži Jelenu koliko god bude mogla.

- U razgovoru sa Jecom, kada me je šok prošao, upitala sam je da li je iščitala taj ugovor koji je potpisala. Da ne bude sumnje, znam da je Saša Popović profesionalac, ali izjave u medijima u poslednje vreme da se Sale iživljava nad pevačima su me totalno zbunile. Čujem i da se neki žale, kao devet godina je dug period. Pa šta očekuju? Neko uloži u tebe hiljade i hiljade evra, izvuče te iz kafana i odakle sve ne, napravi od tebe zvezdu, pa niko neće to da radi za lepe oči. Savetovaću ćerku šta god da zatreba, ali sada je ona u Popovićevim rukama, tako da se ja tu ne pitam puno - rekla je na samom kraju razgovora popularna pevačica.


Sve najnovije vesti možete naći na sajtu Zvezde Granda i Zvezde Granda Forum

Нема коментара: