Oglasi

понедељак, 20. септембар 2010.

Survivor Srbija - Aleksandra Perović smršala

Na Filipinima sam izgubila šest kilograma! Nedostajali su mi slatkiši i glas najmilijih. Imam dečka već nekoliko meseci i on me je podržao da odem u rijaliti-šou.


Aleksandra Perović






Pevačica Aleksandra Perović, koja je pre dve nedelje doputovala sa Filipina gde je mesec dana učestvovala u popularnom rijalitiju „Survivor Srbija", otkrila je za Press sa kakvim se sve nedaćama borila da bi preživela u surovim uslovima. Nekadašnja članica grupe „Mobi Dik" priznala nam je da je za mesec dana izgubila šest kilograma, kao i da je posle višemesečne pauze ponovo zaljubljena i srećna.

- Čim sam se dokopala civilizacije krenula sam sumanuto da jedem čak i kada nisam gladna. Mama me je prvi dan dočekala sa čokoladnom tortom, a već sutradan su „pale" testenine. Moj želudac i stomak se teže od mene navikavaju na civilizaciju. Po povratku sa Filipina u avionu sam jela pirinač i svi su me gledali zaprepašćeno i u fazonu „da l' je moguće". Evo, i danas bih rado pojela pirinač sa soja sosom i karijem - priča za Press Aleksandra i dodaje da je odlazak u Survajver jedna od najboljih odluka koju je donela u životu.

Нема коментара: