Oglasi

петак, 10. септембар 2010.

Milica Todorović - Koncert

Odustala sam od ugradnje silikona, imam karijeru i bez njih l Lepo se ponašam, popularna sam i nema razloga da me izbace iz „Zvezde Granda". Dva puta sam odbila da uđem na „Farma Srbija".


Milica Todorović






Pobednica druge sezone „Zvezda Granda" Milica Todorović (20) sigurna je da nije na spisku onih koji će biti izbačeni iz najveće produkcije na Balkanu. Atraktivna pevačica u intervjuu za Press priznaje da žali što nema veće grudi i otkriva da je dva puta odbila ponudu da se takmiči u rijalitiju „Farma".



- Dva puta su me zvali da uđem na „Farmu"! Ali, ne usuđujem se da idem tamo jer mislim da se ne bih snašla. Nisam konfliktna osoba i sigurna sam da bih se dugo zadržala, ali smeta mi to što bih bila razdvojena od porodice i dečka Radeta.


Nakon što je Saša Popović raskinuo ugovore sa Milenom i Nemanjom, da li si se uplašila za svoju sudbinu u „Grandu"?


- Naravno da nisam! Svako odgovara za sebe i svoje postupke. Lepo se ponašam, popularna sam i tražena, tako da nema razloga za brigu. Nisam upućena u sve razloge zbog kojih Milena i Nemanja više nisu u produkciji. To je njihova stvar.


Sve najnovije vesti možete naći na sajtu Zvezde Granda i Zvezde Granda Forum

Нема коментара: