Oglasi

субота, 11. септембар 2010.

Ja imam Talenat - Danica Maksimović

Glumica Danica Maksimović koja je svojom glumom dala pečat mnogim filmskim i pozorišnim komadima priprema se da ponovi ulogu u žiriju druge sezone šou-programa „Ja imam talenat“ koja će se sredinom septembra prikazivati na RTS-u. Osim toga, Danica se sprema za ulogu u novom filmu Miroslava Momčilovića „Razvod“, a uskoro putuje na festival u Odesu na kojem će sa Lanetom Gutovićem izvesti predstavu „Ko se boji Virdžinije Vulf?“


Danica Maksimović






U intervjuu za „Blic“ Danica Maksimović priča o novoj sezoni šou-programa „Ja imam talenat“, te o ulogama, životu, trenutnom stanju u našoj kinematografiji…

Kako će izgledati druga sezona serijala „Ja imam talenat“?



- To mora da bude iznenađenje. Biću drugačija, spremila sam iznenađenje što se tiče mog imidža. Do juče se nije znalo da će biti ovaj žiri, u ovoj postavi (smeh). To su sve te male tenzije koje se prave da bi marketinški bilo zanimljivije. Pa eto, neka se čita između redova. Biće zaista velikih promena. Mi smo se potrudili da prva sezona bude krajnje zabavna, ali na kraju to sve zavisi od kandidata. Nadam se da će ih ovog puta biti više, s obzirom na to da su uključene i Bosna, Makedonija i Crna Gora, tako da će biti intrigantnije, napetije, interesantnije. Biće tu i negodovanja takmičara, što se naravno uvek događa.

U toku su kastinzi za nove takmičare. Podelite utiske sa nama.



Sve najnoje vesti možete naći na Ja imam talenat

Нема коментара: