Oglasi

понедељак, 20. септембар 2010.

Veliki Brat 4

Milić Vukašinović pre tri večeri obeznanio se od pića i završio u bolničkom krevetu.


Milić Vukašinović






Nije cirkao pune četiri godine, a onda je rešio da sve nadoknadi.



Milić Vukašinović iz Veliki Brat se pre tri dana toliko obeznanio od pića da je završio u bolnici. Lekari Vojnomedicinske akademije ispirali su mu želudac i davali infuziju, jer je popio toliko da je pao u komu.

- Istina je da sam se ubio ko majka! Zapio sam se sa Oliverom Mandićem u njegovom noćnom klubu, gde trenutno komponuje pesme za novi album. I ja sam mu napisao jednu pesmu, a slavili smo zato što je moj CD stigao iz Australije, gde je izmiksan. Opijanje je krenulo kasno po podne i trajalo je, trajalo...

Sve najnovije vesti na sajtu Veliki Brat i Veliki Brat Forum

Нема коментара: