Oglasi

субота, 11. септембар 2010.

Zvezde Granda - Biljana Sečivanović

Rado bih nastupila pred našim ministrom policije jer je čovek pravi veseljak! Bivšem dečku se nikada ne bih vratila! Nema tog novca za koji bih se slikala gola! „Farma" mi je donela samo uspeh u karijeri!


Biljana Sečivanović






Pevačica Biljana Sečivanović koja je veliku popularnost stekla učešćem u prošlom serijalu „Zvezde Granda", a potom i u rijalitiju „Farma", otkriva da se nikad ne bi slikala gola i da bi rado pevala ministru policije Ivici Dačiću. Atraktivna „grandovka" kaže da joj je učešće na „Farmi" pomoglo u karijeri i priznaje da posle raskida višegodišnje veze uživa u samoći.

- Istina je da nemam više dečka i da uživam u samoći. Nas dvoje smo bez obzira na sve ostali u odličnim odnosima. Sada me ne zanima da li ima novu devojku. Znam da mu se nikada ne bih vratila, jer uvek će da postoji neki problem. Rešila sam da se posvetim poslu, a slobodno vreme želim da posvetim svom detetu.

Da li si ipak razmišljala o tome da sinu Mateji podariš brata ili sestru?

- Odlučila sam da se narednih pet godina posvetim karijeri. Budući da je Mateja nestašano dete, bolje da sve svoje slobodno vreme posvetim samo njemu, kako bih ga izvela na pravi put.

Kada se osvrneš za sobom, koliko ti je učešće u „Farma" pomoglo u karijeri i da li bi savetovala svojim koleginicama da uđu?

- To je bio samo stepenik u mojoj karijeri i učešće u njoj donelo mi je veću popularnost.


Sve najnovije vesti možete naći na sajtu Zvezde Granda i Zvezde Granda Forum

Нема коментара: