Oglasi

петак, 10. септембар 2010.

Survivor Srbija - Aleksandra Perović

Pop pevačica Aleksandra Perović konačno se naspavala u svom stanu, nakon mesec dana provedenih na Survivor Srbija .


Aleksandra Perović






- Upravo se budim i mogu vam reći da je buđenje u krevetu, posle mesec dana provedenih na ostrvu, fenomenalno baš kao i moji utisci o „Survajveru“. Iako sam vrlo umorna, jer smo putovali više od 20 sati, srećna sam što sam učestvovala u ovom rijalitiju. Vredelo je sve to videti i doživeti. Ne mogu da otkrivam detalje sa snimanja, jer sam potpisala striktan ugovor, tako da ni rođenoj majci nisam htela da pričam šta se sve dešavalo. Videće kada krene emitovanje na Foksu - kaže Aleksandra za Kurir.


Sve najnovije vesti možete naći na sajtu Survivor Srbija i Survivor Forum .

Нема коментара: