Oglasi

субота, 6. јун 2015.

Abela imala napad epilepsije u Parovima

Abelina majka otkriva da je njena ćerka imala napad epilepsije u rijalitiju, zbog čega je završila u bolnici.

  A nekad su se voleli Abela i Zmaj od Šipova

- Čim sam videla da je nema, znala sam šta se dogodilo. Pozvala sam produkciju i oni su mi rekli da je kod lekara. Znala sam da će rijaliti loše uticati na nju, jer Abela ne može podneti te svađe - kaže zabrinuta majka.Tridesetšestogodišnja Abela Majster je udovica, a njen suprug, inače Nemac, umro je pre nekoliko godina. Ima dve ćerke, o kojima se u Beču trenutno brinu baka i deka s očeve strane.- Ona je s mužem živela u Nemačkoj, pa su se kasnije preselili u Beč. Kad je umro, Abel je nastavila sama da se bori za svoje dve ćerke. Ona je prava lavica - kaže njena majka.


Sve najnnovije vesti na sajtu Parovi Hepi

Нема коментара: