Oglasi

субота, 6. јун 2015.

Abelina mama: Zmaj nije silovao Abelu

Abelina majka Gordana Numanović kaže da njena ćerka nije imala seks u rijalitiju i da bi prihvatila Iliju za zetaDizajnerka Abela Majster, jedna od zmajica u „Parovima“, optužila je Zmaja od Šipova da ju je silovao u rijalitiju. Ona se požalila svojim sustanarkama da ju je Ilija Grahovac naterao na seks, iako je samo dan pre toga negirala njegove reči da je došlo do odnosa.




- Silio me je! Baš me briga. Potpisala sam ugovor, a sad hoću da napustim šou. Jedino želim da izađem iz ovog pakla - rekla je Abela.

Na te njene reči niko nije reagovao, a ona je nastavila da boravi u kući kao da je zaboravila za šta je optužila Zmaja. I njena majka Gordana Goca Numanović ne veruje u priču da joj je ćerka silovana.

- Laž je da je Zmaj silovao moju ćerku! On je zmajice samo vređao. Produkcija ne bi dozvolila da on ostane da je silovao nekog. Ma, to su gluposti. Ne verujem da je tako nešto istina, iako vi kažete da je moja ćerka to priznala u emisiji uživo. Ne verujem! Sve razumem, to je šou - kaže Goca i tvrdi da su drugi njenoj ćerki napakovali priču da je imala odnose sa Zmajem:

- Kaljaju njen obraz. Govore da je imala seks, ali to se nije desilo! Poznajem svoje dete. Ona nije mala, zna šta radi i kako da se ponaša - priča Abelina majka Goca i nastavlja:

- Bila sam iznenađena kad mi je rekla da ulazi u rijaliti „Zmajevo gnezdo“, u kojem se traži žena za Zmaja. Ipak, on je dosta stariji od nje, ali podržavam je u svemu, pa i u toj odluci. Ona živi u Beču i u Srbiju je došla samo zbog tog rijalitija. Ne sviđa mi se njeno ponašanje kad je neko isprovocira. Tad bude baš onako ljuta zmajica, svađa se - navodi Gordana.

Numanovićevoj, koja statira u brojnim televizijskim emisijama, ne bi smetalo da se Abela uda za Zmaja.

- Ne bi mi smetalo da mi Zmaj bude zet. On se zaljubio u Abel. Kad sam se uključila u rijaliti, rekla sam mu: „Što da ne, možeš da mi budeš zet, ali to je ipak Abelin izbor“ - završava Goca Numanović.

Inače, ovo nije prvi put da neko Zmaja optuži za silovanje. Podsetimo, Kurir Stars je pronašao Dragoja Drocu, Ilijinog roba, koji tvrdi da ga je Zmaj napastvovao.


Sve najnovije vesti na sajtu Parovi

Нема коментара: