Oglasi

субота, 27. јун 2015.

Maca pričala o svojoj majci

Prethodne noći su starleta Tijana Ajfon i Nenada Marinković Gastoz udružili snage protiv Mace Diskrecije.




DRAMA // Tijana Ajfon i Gastoz je napali zbog njene tužne životne priče: Maca otkrila PRAVU ISTINU o svojoj majci!


Maca je pre dva dana izjavila da je siroče, jer oca nije upoznala, dok joj je majka nakon što je bila u logoru postala invalid.

Tijana je prvo počela da provocira Macu kako priča da je siroče zbog glasova, a da ima telefon marke Iphone i da je pričala kako ima lep nameštaj u stanu.

- Nemoj da pričaš o nečemu što ne znaš. Ja sam pričala o svom životu, bilo je dana kad nisam imala šta da jedem, ali se borim i sama sam zaradila sve što imam. Ja kad dođem kući, stavim pare na sto, pitam majku šta treba da se plati, struja, telefon, kupi se hrana, a ostalo sklanjamo u crni fond. I onda skupljam, pa odvojim za telefon ili nameštaj u kući. Ne trošim na krpice, nego kupim nameštaj, šporet, frižider, stvari koje traju večno. I ponosna sam na sebe - rekla je Maca, a onda je Gastoz počeo da priča o tome kako Maca priča da joj je mama invalid, a da to nije istina.

- Nemoj tako da pričaš, ne znaš. Ona je pokretna, ali pije deset tableta dnevno, ima psihičke probleme godinama. Ja joj pomažem i izdržavam je. Došla sam ovde da se borim, da posle ovog imam što više nastupa, da zarađujem pare... i posle ću da joj kupim sve što joj treba, i sluge ću da joj platim da je služe. Ona je ponosna na mene - pravdala se uznemirena Maca.


Sve najnovije vesti na sajtu Parovi Hepi

Нема коментара: