Oglasi

среда, 24. јун 2015.

Gastoz izvređao Macu

Marinković je starletu nazvao pogrdnim rečima i otkrio na šta je sve u seksu pristala.




Foto: TV Hepi


Nema kraja svađama i uvredama na relaciji Gastoz – Maca Diskrecija u rijalitiju “Parovi”, a Nenad Marinković je ovaj put zaista nastupio bez imalo biranja reči.

Starleta je, komentarišući ispadanje Mimi Oro, “potkačila” Gastoza, što je njega iznerviralo, pa je osuo paljbu po Tuzlanki.

– Sedi dole, majmune mali smrdljivi, i prekini više da me uzimaš u usta i da me gledaš kao pacov – u svom stilu mu je odbrusila Maca.

Gastoza je to toliko razbesnelo da je sasuo rafal uvreda Maci:

– Кu*vo mala, ti si tražila da ti se javno izvinim za sve uvrede, a ja sam ti zauzvrat tražio da mi pu*iš u WC-u i da te je*em. Pristala si, to mogu da ti potvrde i Ružica i Tijana.


Sve najnovije vesti na sajtu Parovi 2015

Нема коментара: