Oglasi

субота, 6. јун 2015.

Veljko i Ružica se izvređali

Veljko vređao bivšu „modelsicu“ i prozivao da se nabacuje fudbalerima da bi sa njima bila u separeima i da bi joj plaćali izlaske.

  Ružica Veljković, foto dado djilas


Menadžer Ivana Ivanovića Đusa Veljko Dabetić, koji se pre dvadesetak dana uselio u kuću „Parova“, žestoko je isprozivao Ružicu Veljković.

On je tvrdio da bivša „modelsica“ ima seks za jedno piće i da izlazi s bogatim momcima samo da bi joj ga platili.

On je započeo svađu jer smatra da Ružica kvari Filipa Ðukića, a tokom rasprave želeo je da mu dokaže kakva je devojka s kojom je u vezi.
- Znam ja takve kao što si ti. Takve mojim drugovima dovodim u separe, plate im piće pa ih poj..u. Znam vrlo dobro kako se ponašaš. „Jao, ja sam Ružica „modelsica“, ajde momci platite mi piće“, onda igraš u separeu onako nafurana, kao „ja sam riba“, pokazuješ gaće i ostalo - vikao je menadžer.

Vređao ju je da je smrdljivi ološ i tvrdio da se po separeima provodi s fudbalerima.
- Izlaziš s Lolom Smiljanićem, sa ovim-onim da bi ti plaćali piće. Plati sebi piće ako imaš pare. Nemaš, naravno! - nastavljao je Veljko.

Ružica se nije preterano uzbudila. Pevušila je da joj kaže bar dva imena s kojima je imala seks.
- Reci mi bar dvojicu koji su me jeb..i, pošto pričaš da me j..e ceo Beograd. Skrati priču, bar dva imena mi daj - govorila je Veljkovićeva.

On joj se unosio u facu, na šta mu je ona izazivački rekla da se nikada ne bi poljubila s njim, zbog čega je on još više poludeo.
- Ne bih te poljubio jer si mi gadna, štapom te ne bih pipnuo. Prevarila si poštenog Filipa, on je dobar dečko, navatala si ga na foru - vikao je Veljko.
Ružica i dalje nije odgovarala na njegove uvrede, već ga je i dalje provocirala.


Sve najnovije vesti na sajtu Parovi 2015

Нема коментара: