Oglasi

петак, 12. јун 2015.

Hasan Dudić: Mrkonjić me je ispljuvao zbog Ćazima

Pevač se zbog susreta sa političarem pojavio besan u Palati pravde, gde je održano prvo ročište za prebijanje Jelene Golubović.




Hasan Dudić juče je saslušan u Palati pravde povodom toga što je u aprilu prebio Jelenu Golubović u „Parovima“, zbog čega je izbačen iz rijalitija.

Pevač je u sud došao besan, a razlog za to je, kako tvrdi, taj što je neposredno pre toga sreo političara Milutina Mrkonjića, koji ga je izvređao, pominjući u psovkama i njegovog brata Šabana Šaulića.

Kada sam išao prema Palati pravde, sretnem Mrku. Ljudski sam prišao da ga pozdravim, a on je mene, ali i Šabana i njegovu porodicu, oterao u p..ku materinu. Eto, naleti budala i ja sam se iznervirao, umesto da se on meni izvini. Verovatno je ljut zbog onog Ćazima, šta bi bilo drugo. Ma nije to za priču, ko ga je.e - besneo je Dudić.


Sve najnovije vesti na sajtu Parovi Hepi

Нема коментара: