Oglasi

петак, 12. јун 2015.

Mimi Oro radila na kvantašu

Starleta je bila glavna atrakcija na pijaci, u kratkom šorcu i majici sa dekolteom.



 Foto: TV Happy


Starleta Mimi Oro bila je svoj na svome. Učesnica rijalitija “Parovi” radila je na pijaci Kvantaš, gde je prodavala voće i povrće.

– U osnovnoj školi sam prodavala na pijaci sa roditeljima, tako dami je ovaj posao blizak. Moj otac i dalje radi na pijaci, doduše sad ima svoje radnike, ali veoma sam srećna što je baš meni pripao ovaj zadatak, jer sam bukvalno odrasla na pijaci, gde sam odlazila gotovo svakog dana posle škole da pomognem svojima – rekla je starleta.

Mimi je oduševila prodavce pojavivši se na pijaci u šorcu i majci sa dekolteom. Starleta je slobodno i opušteno razgovarala sa radnicima na tezgama.

– Došla sam malo da vam pomognem. Odakle ste? Iz Makedonije? I gledate Parove? Svaka vam čast! Pokažite mi samo kako meri ova digitalna vaga, to ne znam – rekla je momcima okupljenim oko gajbica sa paradajzom.


Sve najnovije vesti na sajtu Parovi Happy

Нема коментара: