Oglasi

понедељак, 8. јун 2015.

Ružica i Bojana Rajić delile dečka

Ružica Veljković ispričala je u emsiji "Goli život" kako joj je manekenka Bojana Rajić "otela" dečka, sa kojim je dugo bila u vezi.


Nije svesna  šta je čeka:  Ružica Veljković


 Iako bivša modelsica tvrdi da je u pitanju ozbiljna veza, Nataša Šavija je dodala kako je Ružica sa izvesnim Banetom bila samo u kr*s kombinaciji.

- Upoznala sam ga u jednom klubu preko zajedničkih prijatelja, bila sam baš luda za njim. Mislim da je on u to vreme bio sa Bojanom Rajić. I dan danas mi se on sviđa, ali sve se loše završilo - rekla je Ružica a onda i objasnila svoju vezu.

- Bilo nam je prelepo, desio se poljubac, zatim seks i tako dalje, ali nikad to nije bila ni veza ni kombinacija već kad se vidimo, vidimo se. Ja sam tad bila sa Akijem, ali smo se stalno mirili i svađali, pa sam sa Banetom bila dok nisam sa Andrijom.

Ona je priznala i da je nastao skandal kada je saznala da je trudna.

- Ostala sam trudna u vreme dok sam spavala sa Banetom, ali je dete bilo Akijevo. Bane je utripovao da je to njegovo dete, nudio mi i kola i stan da ne abortiram. Posle toga se naljutio i nikad me više nije pozvao. On je i dalje ubeđen da je to bilo njegovo dete - ispričala je Veljkovićeva.


Sve najnovije vesti na sajtu Parovi Happy

Нема коментара: