Oglasi

субота, 27. јун 2015.

Maca Diskrecija obećala Gastozu seks

Nakon što je Mimi Oro napustila vilu, Marinković je rekao da mu je Diskrecija obećala seks u WC u zamenu za izvinjenje za sve uvrede koje joj je uputio tokom trajanja rijalitija.






Svađe između Nenada Marinkovića Gastoza i Mace Diskrecije ne prestaju, te je prilikom izbacivanja došlo do novog verbalnog sukoba između njih.

Nakon što su gledaoci izglasali da „Parove“ napusti Mimi Oro, voditeljka je zamolila Macu da prokomentariše njeno ispadanje. U jednom trenutku Diskrecija je prozvala Gastoza, što je njega iznerviralo, te je osuo paljbu po starleti iz Bosne.
- Alo, mala, samo da znaš da imam džokera za četvrtak, svi će videti ko je Maca - urlao je Gastoz i dodao:
- Sedi dole, majmune mali smrdljivi, i prekini više da me uzimaš u usta i da me gledaš kao pacov.

Macu su njegove reči toliko pogodile da je bila na ivici da zaplače. Koliko je situacija postala ozbiljna shvatio je samo Vita Tarot, koji je pokušao da smiri Gastoza.
- Čovek je doživeo nervni slom, pokušavam da ga smirim - objašnjavao je Vita.

Međutim, Gastoz je i dalje divljao i brutalno vređao Diskreciju.
- Kurvo mala, ti si tražila da ti se javno izvinim za sve uvrede, a ja sam ti zauzvrat tražio da mi pu.iš u WC i da te je.em. Pristala si, to mogu da potvrde i Ružica i Tijana - osuo je paljbu Marinković.

Raspravu je prekinula voditeljka, koja je takmičare poslala u izolaciju na sat vremena, ali se Nenad ni tu nije smirio, te je zamalo razvalio vrata, zbog čega mu je pretila diskvalifikacija, koju je ovog puta izbegao.


Sve najnovije vesti na sajtu Parovi

Нема коментара: