Oglasi

понедељак, 29. јун 2015.

Ružica i Jelena nameštale nominacije

Ružica Veljković i Jelena Golubović su htele da igraju prljavu igru, pa su se tako dogovarale oko nominacija, ali modelsici je pukao film, te je rešila da otkrije njihove planove.




Ružica Veljković


 Ona je rekla kako je Jeleni pomagala da nameste nominacije Saški Karan, a da joj se ona nije ni zahvalila za to.

- Ućuti bolesnice! Tri dana ti ovde nameštam nominacije, a ti nisi umela da mi kažeš ni hvala. Molim Tijanu, Matoru, Tomu da glasaju za Sašku, samo da bi ti izbegla nominaciju, a ne umeš da se zahvališ. Kad sam te pitala da li bi ti to uradila za nas, ti si mi rekla da ne bi. Izdala si nas - vikala je Veljkovićeva na Jelenu, na šta joj je ona odgovorila kako nije nominovala zbog nje, već zbog same sebe.

 Iznevirana Ružica je nastavila da histeriše.

- Ona mene moli, dođe kod mene jer zna ću ja zamoliti ostale i da će mi učiniti. Svi znaju koje je ona zlo, niko je ne sluša. Jelena mi je prišla i tražila da nominujemo Sašku. Ja sam izbrojala ko glasa za Sašku, ko za Jelenu. Onda sam otišla kod Tijane i rekla joj da ne glasa za Sašku, da menja nominaciju. Videli smo da je zamalo bilo jednako. Računala sam tokom večeri, Vita nas je iznenadio i to je bilo to. Ona je terala Macu da nominuje Sašku i da joj tako pokaže prijateljstvo. Rekla sam joj da ne tera Macu, jer ona nikada neće napisati kada je neko tera. Iznervirala sam se kada sam videla šta radi sa Macom i Tijanom - otkrila je Ružica.


Sve najnovije vesti na sajtu Hotel Maldivi

Нема коментара: