Oglasi

среда, 3. јун 2015.

Maca Diskrecija: Bivši me je tukao

Dolazio je i na moje nastupe, nije mi davao da pevam. Ma nema gde me nije pratio - rekla je bosanska starleta.

 Foto: Telegraf


Bosanska starleta Maca Diskrecija rekla je da je imala velikih problema sa jednim svojim bivšim dečkom. Kako je navela učesnica rijalitija “Parovi“, njen tadašnji emotivni partner ju je udarao.

– Bivši me je tukao, bio je mnogo ljubomoran, a ja sam mu bila verna. Dolazio je i na moje nastupe, nije mi davao da pevam. Ma nema gde me nije pratio. Zbog njega sam imala problema sa gazdama lokala, koji su čak počeli da me savetuju da mu ne govorim gde idem da radim. Ali kada mu kažem, on sedne u auto, sakrije se u blizini i čeka da prođem. Pođe za mnom i prati me do lokala. Baš je bio za*eban, majke mi – rekla je Maca za “Kurir Stars”.

Priču je potvrdila i njega majka Enesa.

– Tačno je da je bio ljubomoran i da ju je tukao. Jednom ju je šamarao na moje oči, a ja sam mu rekla da ću zvati policiju ako joj se ikada više obrati – rekla je Macina mama, i navela da je taj momak više ne uznemirava.


Sve najnovije vesti na sajtu Parovi

Нема коментара: