Oglasi

петак, 26. јун 2015.

Tijanin otac: Ne znamk koliko koštaju silikoni

Ne znam ni koliko uopšte koštaju ti silikoni - kaže Đorđe Maksimović, Tijanin otac.




Foto: Facebook/Maksimovic Tijana


Nedavno je majka Tijane Ajfon, rekla da je učesnici rijalitija “Parovi”, navodno otac platio silikone. Međutim, Đorđe Maksimović se sada oglasio i negira takve tvrdnje.

– Ne, nisam ja. Malo pre ulaska u “Parove” rekla mi je “Tata, ja ću verovatno ugraditi silikone. Nije to ništa, za čas posla bude gotovo, a nije ni skupo. Par stotina evra. To ću ja od honorara da kupim”. Sedam dana pre njenog ulaska u rijaliti sedeo sam sa njom, i, Bože glupo je sad da kažem da sam ćerku nešto zagledao, ali kad odjednom, ona ima sise – kaže Tijanin otac za “Alo” i dodaje:

– Usne sam primetio odmah i rekao joj da joj ne stoji, ali za grudi nisam imao pojma. Jeste ona uvek imala taj kompleks, ali nisam ja platio silikone, niti znam ko je. Ne znam ni koliko uopšte koštaju ti silikoni – rekao je Đorđe Maksimović.


Sve najnovije vesti na sajtu Parovi Hepi

Нема коментара: