Oglasi

уторак, 23. јун 2015.

Maca Diskrecija rekla kakvog dečka traži

Volim kada su muškarci skroz obrijani, to me pali. Volim slatke momke, oni su mi simpatični i jedva čekam da nađem nekog takvog jer mi fali ljubav.






Ukoliko postoje oni muškarci kojima je životna želja da se ožene Senadom Nurkić, čiji nadimak garantuje diskreciju, vam otkriva put.

Naime, Maca je objavila kratak spisak osobina koje bi volela da ima njen izabranik zbog kojeg bi sve učinila.
Iako ima poduži spisak muškaraca sa kojima je bila, Maca je izgleda izbirljiva, pa još uvek nije našla pravog. Što bi profesionalni vozači automobila rekli, nije bitno koliko je kilometara prešao auto, ako mu je motor dobar, što bi u slučaju Mace mogli da potvrde ukućani rijalitija „Parovi“ koji su joj radili „generalku“.

Kako to da su se mnoge njene veze završavale brzo ili se svodile na seks za jednu noć, ni sama Maca ne zna da objasni. Zato je odlučila da jasno stavi do znanja šta joj se dopada, pa ko voli nek izvoli.

"Volim kada su muškarci skroz obrijani, to me pali. Volim slatke momke, oni su mi simpatični i jedva čekam da nađem nekog takvog jer mi fali ljubav. Želim da imam nekog da me zagrli i da mi pruži podršku, ne mora da ima pare. One mi nisu bitne", na kraju je objasnila Maca, kako ovi siromašni ne bi bili diskvalifikovani.

"Volim muškarce koji me čupaju za kosu i šamaraju tokom seksa. Moj muškarac mora da ima najviše 35 godina", postavila je kriterijume Maca među kojima nema karakternih osobina. A i koga još briga za to?! Ukoliko zainteresovani nemaju sve potrebne kvalitete i nisu sigurni da li će popiti korpu kod Mace, nek se ne brinu, ona ne odbija ni one van kriterijuma.

Ipak, političar Aleksandar Požgaj bi mogao da bude maketa po kojoj bi budući udvarači mogli da se vode. Verujemo da je Maca proverila ovaj deo oko brijanja po celom telu.


Sve najnovije vesti na sajtu Parovi Uživo

Нема коментара: