Oglasi

четвртак, 4. јун 2015.

Tijana Ajfon: U gradu se ponašam nenormalno

Tijana je ispričala kako nije bilo trojke sa ukućanima, ali i da je njeno ponašanje u vili pristojno, jer je privatno, kako kaže, tri puta gora.




Tijana Ajfon objašnjavala je Jeleni Golubović da se sinoć ispod jorgana ništa nije desilo između Veljka, Gastoza i nje i otkrila kakva je kada je privatno.

Naime, Tijana je ispričala kako nije bilo trojke sa ukućanima, ali i da je njeno ponašanje u vili pristojno, jer je privatno, kako kaže, tri puta gora.

"Sinoć smo popili i igrali. Namerno smo napravili šator od jorgana, a ja sam izašla odatle obučena. Veljko i ja smo zatim otišli u wc, čak smo i otvorili vrata", rekla je Tijana Jeleni.

"Ali u kući se drugačije priča", rekla je Jelena, dok je Veljko sve vreme branio Tijanu rekavši da mu se ona sviđa. Kako je Tijana istakla, neko je mrzi u kući čim širi te dezinformacije, istakavši da sumnja na Macu.

"Dobro, a šta će Nataša da kaže na to što ste vi bili ispod jorgana?", pitala je Jelena Tijanu koja je na to odgovorila da Gastoz i Nataša nisu zajedno.

Međutim, Gastozov komentar ne podudara se baš sa ovom pričom. "Ono je bolest šta smo radili sinoć, stvarno ne znam šta nam je bilo", dodao je on.

Tijana je, pokušavajući da objasni Jeleni da to što je radila u kući nije ništa strašno, izjavila:

"Jelena, ti kad bi izašla sa mnom u grad, onesvestila bi se, ja sam tri puta gora u gradu. Mlada sam, baš me briga, neću da se udam za ove likove pa da moram da pazim".


Sve najnovije vesti na sajtu Parovi Hepi

Нема коментара: