Oglasi

среда, 10. јун 2015.

Maca Diskrecija kao poštarka

Bosanska starleta izazvala je veliku pažnju dok je šetala Beogradom.

 Foto: TV Happy


Seksi Maca Diskrecija, još jednom je oduševila svoje mačiće stajlingom. Međutim, starleta je ovaj put bila zakopčana do grla i to u uniformi, van vile rijalitija “Parovi”.

Bosanska starleta bila je poštarka na jedan dan, i prošetala je Beogradom, sve sa torbom preko ramena.

– Ja sam danas poštarka. Nadam se, seksi poštarka – rekla je Maca smeškajući se kameri i dodala šta je navelo na to:

– Rešila sam da saznam kako je bilo mom dečku poštaru, sa kojim sam se dugo zabavljala, ali i da proverim, da li će meni da prilaze neki udvarači. Dok smo bili zajedno, bila sam ubeđena da se njemu udvaraju žene kojima donosi poštu, jer poštar donosi i lepe vesti, ume da izmami osmeh, obraduje. Želim da donosim ljudima sreću.


Sve najnovije vesti na sajtu Parovi Hepi

Нема коментара: