Oglasi

петак, 26. јун 2015.

Maca Diskrecija: Volim obrijane muškarce

Želim da imam nekog da me zagrli i da mi pruži podršku, ne mora da ima pare - priča starleta.




Printskrin: Youtube/Parovi TV HAPPY


Izgleda da je Maca Diskrecija baš dugo razmišljala o ovome, pa je konačno u “Parovima” otkrila koje uslove mora da ispuni njen idealni muškarac.

– Volim kada su muškarci skroz obrijani, to me pali. Volim slatke momke, oni su mi simpatični i jedva čekam da nađem nekog takvog jer mi fali ljubav. Želim da imam nekog da me zagrli i da mi pruži podršku, ne mora da ima pare. One mi nisu bitne – objasnila je Maca a zatim prešla na ono glavno – akciju u krevetu.

– Volim muškarce koji me čupaju za kosu i šamaraju tokom seksa. Moj muškarac mora da ima najviše 35 godina – zaključila je Diskrecija a vi ako ste se pronašli u njenim zahtevima, sačekajte još nekoliko dana do kraja rijalitija, pa probajte da upoznate bosansku starletu.


Sve najnovije vesti na sajtu Parovi

Нема коментара: