Oglasi

понедељак, 8. јун 2015.

Gastoz rekao da se drogira

Nenad Marinković javno je priznao da je narkoman, i ostalim ukućanima govorio koliko često koristi drogu.


Gastoz i Abela


 Gastoz je otkrio da je sve to priznao i svojoj majci, kada ju je "pripremao" za svoje učešće u rijalitiju.

- Kazao sam majci da ću govoriti o svemu. “Mama, tamo ću pomenuti i drogu, znaš da je tvoj sin narkoman” - rekao sam joj. Ona me je upitala da li sam normalan.

Gastoz je nastavio:

- Odgovorio sam joj: “Kevo, pušim travu i u tome ne preterujem. S društvom nekad jednom nedeljno, dva puta, ma maksimum tri”.

Kad je Gastoz krenuo dalje da objašnjava i spomenuo i kokain, produkcija je pojačala muziku, kako gledaoci ne bi mogli da čuju o čemu govori.


Sve najnovije vesti na sajtu Parovi 2015

Нема коментара: