Oglasi

недеља, 14. јун 2015.

Zorica Marković sprema tužbu tomi Pantersu

Poznata pevačica kaže i da se nije svađala kao u prethodnim rijalitima jer nije želela da se spušta na nivo pojedinaca.




Zorica Marković





- Naučila sam dosta u životu i nisam padala u vatru kada pojedini ljudi ne mogu da mi pod prozor pljunu. A i ja sam ušla kasnije, pa nisam ni mogla da se mešam u neke teme - dodaje Zorica.

Pre nekoliko nedelja Toma Panters izneo je teške optužbe na račun poznate pevačice rekavši: „Uslov da bi mladi pevači došli kod tebe u kafanu je da te je*u. Kobilo jedna, ne možeš više da pevaš ni u svojoj kafani, svaku kafanu si zaje*ala”. Zorica nam je otkrila da su njeni advokati, još dok je bila u vili, sastavili tužbu i da je sve spremno da se tužba podnese.
- On je ološ od čoveka i njemu niko ne veruje. Ipak, ne dozvoljavam da neko kalja moje ime, iako njegova reč nema težinu, ali moji advokati su mi javili da je tužba spremna. Moraće da dokaže sve što je rekao, a svi znamo da dokaze nema. To sve su izmislili neki ljudi da bi uništili rad u mojoj kafani, a zna se ko su oni - tvrdi Markovićeva.


Sve najnovije vesti na sajtu Parovi 2015

Нема коментара: