Oglasi

понедељак, 29. јун 2015.

Mimi Oro fudbaleri šalju gole slike

Da sam bila sa deset odsto onih koji su mi iz karantina slali golišave fotografije i lascivne poruke, daleko bih dogurala. Dosadno im je u karantinu, pa se dopisuju sa devojkama, rekla je Oro.






Kao što smo mogli i da očekujemo od fudbalera, pored lopte za kojom trče, najveća strast su im starlete i noćni izlasci. Da je zaista tako potvrdila je i bivša ukućanka rijaliti programa "Parovi", Mimi Oro.

"Da sam bila sa deset odsto onih koji su mi iz karantina slali golišave fotografije i lascivne poruke, daleko bih dogurala. Dosadno im je u karantinu, pa se dopisuju sa devojkama", rekla je Oro za jedne dnevne novine.

Starleta je takođe priznala da je nekada bila u "šemi" sa golmanom Predragom Rajkovićem, još kada je igrao u Jagodini, gde je ona rođena.

"Jedne večeri on i ja smo ostali sami u sobi, pijuckali smo piće, slušali muziku, i onda smo se poljubili", rekla je Mimi.



Sve najnovije vesti na sajtu Hotel Maldivi

Нема коментара: