Oglasi

недеља, 14. јун 2015.

Zorica Marković napustila Parove

Pevačicu Zoricu Marković narod je prozvao Žena Zmaj, jer je tokom celog života bila veliki borac, ali postoje situacije u kojima i ona klone i ne uspeva da se izbori sa bolešću.



Zorica Marković




Naime, Zorica je u petak popodne napustila rijaliti „Parovi“, jer je odjednom dobila 40 temperaturu i nije mogla da se pomeri. Lekari koji su u vili dežurni 24 sata savetovali su da se pozove Hitna pomoć, jer lekovi nisu pomogli.

 - Kada su videli da ne mogu da joj pomognu i da joj je zdravstveno stanje ugroženo, pozvali su Hitnu pomoć, koja je došla posle nekoliko minuta i odmah su je odveli u bolnicu - priča naš izvor sa televizije, a mi smo okrenuli Markovićevu, koja nam je umornim glasom ispričala kako se jako loše oseća.
- Produkcija televizije „Hepi“ je zaista dala sve od sebe da mi pomogne, ali zbog mog problema sa srcem, morala je da reaguje Hitna pomoć. Odam su me prevezli u bolnicu, priključili me na infuziju i dali injekcije. Reklo bi se da sam zakačila neki virus, i dalje imam temperaturu preko 40. Svaka dlaka na glavi me boli i ne mogu da se pomerim. Nisam mogla u onim uslovima da se lečim da se ne bi nešto iskomplikovalo jer je poznato kakve probleme imam čitav život - rekla je za naš list Zorica.
- Stanje mi je jako loše, ali izboriću se ja i sa ovim. Celo telo me boli i ne mogu da ustanem iz kreveta. Gorim! Videću da li će mi biti bolje, pa da se vratim u rijaliti, ali s obzirom na to da je uskoro kraj, ne znam da li će biti izvodljivo. Svakako, posetiću ih pred kraj, bar da se pozdravimo, jer ni to nismo stigli - kaže pevačica.
Inače, ovo nije prvi put da Zorica Marković napušta rijaliti zbog bolesti, jer je tokom učešća na „Farmi“ takođe završila u bolnici zbog krvnog pritiska koji joj je naglo skočio.
Potsećanja radi, impulsivna pevačica je krajem 2007. godine preživela težak srčani udar. Posle toga Zorica je imala još jedan srčani udar, tada su joj i ugradili i treći bajpas.


Sve najnovije vesti na sajtu Parovi Hepi

Нема коментара: