Oglasi

петак, 12. јун 2015.

Šavija: Ljajić me je ostavio zbog Milice Nastić

Učesnica „Parova“ rekla da ju je fudbaler ostavio zbog manekenke Milice Nastić, koja se kasnije udala za reprezentativca Ivana Obradovića.

  nataša šavija, adem ljajić foto edvard nalbandijan i dado đilsa


Pored toga što je učesnica rijalitija „Parovi“ Nataša Šavija priznala da se snimala tokom seksa sa Ademom Ljajićem, ona je otkrila i da ju je fudbaler varao s manekenom Milicom Nastić, koja se kasnije udala za njegovog saigrača iz reprezentacije Ivana Obradovića.

Šavija je dodala da ju je prvotimac Rome na kraju i ostavio zbog nekadašnje misice Beograda, koju je narod upamtio kao Majku Prirodu u emisiji „Ćao, Darvine“ na televiziji Pink. Inače, pored toga što se fudbaleri zajedno bore za nacionalni tim, oni se znaju još kao tinejdžeri pošto su oboje karijeru počeli u Partizanu.

- Adem Ljajić mi je slomio srce. Ostavio me je zbog Milice Nastić. Bio je u paralelnoj vezi sa mnom i sa njom. Javnost zna da je ona manekenka i Majka Priroda, koja je sad udata. Inače, ja sam se sa Ademom viđala dva meseca, a kasnije, kad me je ostavio, saznala sam da ima devojku i da se viđao i sa njom i sa mnom, a to je bila Milica - priča Šavija i dodaje:

- Mnogo sam patila. Bilo mi je krivo što je to uradio. On je jedini koji mi se iskreno sviđa. Opet bih bila s njim. Čula sam da ima devojku, ali sve što je zauzeto može biti oduzeto. Ljajić je za mene ideal kad su muškarci u pitanju. Baš takvog želim pored sebe - rekla je Šavija.

Pozvali smo i Milicu koja nije želela da komentariše ništa u vezi sa Natašom i Ademom Ljajićem. Kontaktirali smo i sa fudbalerom, ali on nije odgovarao na naše poruke.


Sve najnovije vesti na sajtu Parovi

Нема коментара: