Oglasi

понедељак, 8. јун 2015.

Gastoz i Ružica zajedno u spotu

Ružica Veljković otkrila je da je Gastoza poznavala i pre rijalitija. Njih dvoje su se zajedno pojavili i u spotu Mitra Mirića, a modelsica je ispričala i kako je došlo do te saradnje.


Ružica se izvinila političaru


okom rasprave s Nenadom Marinkovićem o spotu za pemsu "Živeli", u kojem se zajedno pojavljuju, Ružica se dotakla se folkera te otkrila da su joj svojevremeno saradnici rekli da se kloni Mitra Mirića jer mnogo pije.

- Gastoz je skakao kao majmun u spotu, u kojem sam ja dobila 100 evra da igram glavnu ulogu! Pozvao me je moj skaut iz agencije Mine Zimonjić i rekao mi da ću snimati spot sa još dve devojke i da će tu oko nas da skače majmun. Kasnije sam shvatila da je to Nenad. Na snimanju je bio i Mitar Mirić, ali su mi rekli da mu ne prilazim jer je alkoholičar. I ja mu nijednom nisam prišla. - rekla je Ružica.


Sve najnovije vesti na sajtu Parovi Hepi

Нема коментара: